18 april,

började med att jag försov mig (med flit) ville verkligen inte gå ca 2 timmar i regnet & blåsten. men ja! mamma kom in och väckte mig 10 min innan jag börja. så ja kom väl bara en halvtimme försent .. & lektionen efter så var de då dags att gå, mycket klag!  trötthet tjurighet kallhet! men sen ivarjefall så gick jag&fille hem till mig på hemvägen så åt jag en himlans god muffins &så gjorde jag mig en macka för ja va väldigt hungrig. när vi kom till skolan såg vi på film i ca 20 min högst eller nåt sen åt vi mat, sen film igen.. som vi spolade fram bara för vi skulle få sluta tidgare, så 20 i 2 gick jag hem idag (: och ja måste verkligen plugga för har inte gjort det än, & imorrn äre omprovet .. som egentligen skulle blivit gjort förra veckan , men nu ska ja titta på tv sen blire plugg

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0