14 april,

igår: först var jag på stan med andrea ett tag, sen åkte jag hem städade&så. sen åkte jag ner och träffade heidi linnea carro, vi fika och sådär sen gick vi till ektorp, satt där ett tag och bara pratade men sen så åkte carro hem till sig och jag&heidi åkte hem till henne, ååååt mat! jag var väldigt hungrig. sen helt plötsligt fick vi hetsa gärnet för att vi skulle vara hos josse om en timme & vi var tvugna att cykla hem till mig först lala.. så ja, vi cyklar hem till mig tar på oss mer kläder sen går vi&fixar drickan, möter emma linnea carro vid hagaskolan sen möter vi upp andrea . sedan väntar vi på josse&johanna och sen gick vi upp till jonny där vi drack & sjöng singstar ooosv :D väldigt trevligt. kom hem vid 1 ungefär & jag kunde verkigen inte sova, vid 4 vaknade heidi och gick upp & sen jävla samtal i natten som jag knappt minns vad jag sa nu efteråt.. typ "trött"? ja ngt sånt sa jag .. a fick iaf inte mycket sömn inatt för jag tyckte att jag skulle vara vaken bara för att heidi var det, eller nåt. så ställde hon klockan på halv8 fastän hon börjar klockan 10? Och ja trodde hon började 9 så när klockan var halv9 så väckte jag henne men neeehe då började hon inte. men hon gick ivarjefall upp & ändra på persiennen så det kom in en massa ljus & tände lampan. (inte var jag glad) sen var ja tvungen att äta frukost med henne men när jag väl är uppe så äter hon med min bror ist. 8-) ja, idag vet jag faktiskt inte vad som händer! heidi kommer hit och hämtar sina saker vid 5 ivarjefall (omjag är hemma då annars går jag förbi henne vid mcdonalds) nu mår jag illa och är jävligt hungrig. måste äta,


PUSS.


om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0