10 april,

Det är sjuukt hur trött jag var i morse, började 09.25, men gick upp 9.00, whatever. hann ivarjefall inte göra nånting, mjukiskläder inget smink, ingen frukost & uppsatt hår. snyggaste ever! eller inte. det är fan pinsamt när man går omkring. jaha, väl i skolan så hittar jag inte vart min halvklass är heller, så då fick de bli att sitta i fönstret i ca en timme, och ja var jävligt hungrig! väntade på att andrea skulle komma ut från klassrummet, men hon kom aldrig! hm, sen kom carro så bad jag henne följa med mig till cafet, men NAHE då hade dom ett jävla möte så då gick jag och köpte godis ist. jävligt onödigt. menja, efter skolan gick ja hem åt & fixade mig sen åkte ja ner till stan och mötte heidi&carro. men carro var inte kvar sålänge. jag köpte ivarjefall två st olika bikini och två tröjor läppsyl oså..  yäyä imorrn ska ja till resecentrum med carro trorjag & prata med dom, efter det.. i dont know!  "måste plugga nu,"

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0