VEM/BRYR/SIG/?


Sitter och lyssnar på samma låt om och om igen, önskar att man kunde sova och att man inte var så jävla rastlös hela tiden. Ska inte jobba på hela veckan och har småpanik inför det. Risk för att låta som tjejen som inte har något liv förutom jobbet, men vad ska jag sysselsätta mig med hela dagarna. Nu har jag dock tur som blivit sjuk under tiden jag är ledig, eller kan ju dock ses på två sätt. Jag förlorar inte pengar men jag kan heller inte njuta av ledigheten då jag måste ägna tiden åt att bli frisk. Men, det värsta av allt är att jag jobbar sent både fredag & lördag, så inte kommer jag kunna slå klackarna i taket. Ae, tjejen som bara klagar, VEM bryr sig, egentligen? Det kommer fler helger. Jag älskar att inte bry mig. Jag älskar Linnea som inte bryr sig med mig. Slutpratat.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Älskar dig haha men vem bryr sig?!

2010-09-28 @ 14:53:50
Postat av: Linnea.. igen

Dessutom kommer vi ha desto roligare helgen efter då vi båda kan gå ut och ha roligt. Wihuuu

2010-09-28 @ 14:54:37
URL: http://linneac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0