(Jag älskar dessa obetydelselösa nattinlägg.)



Här sitter jag med tusen olika känslor inom mig. förväntan- och något förhoppningsfull. lite panikslagen, och så har vi även denna känsla som det inte går att sätta ord på. Kvällar + ensam + malin är ingen bra kombination. de senaste dagarna har jag inte kommit hem förens 02.30. Nu när jag slutat jobbet tidigare måste jag fördriva tid och umgås med mig själv. Panik panik. vad ska vi sysselsätta oss med Malin. Inte tänka för mycket. inte.. tänka.
Imorgon på min lediga dag vill jag shoppa. har jag inte vistas i stan på några dagar får jag någon slags smygabstinens efter att få spendera pengar. de sorgliga är att jag hittar små påsar liggandes här och där utan att vara medveten vad som är i dom. MEN. spara pengar. för att. kanske, förhoppningsvis, så. kommer något otroligt hända framöver. Jag hoppas, fan vad jag hoppas! Nu håller vi tummarna på att jag, kan vara spontan, på att jag får, att jag tar mig mod. GO Mallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0