10-09-24

För några timmars sömn om jag är inte mig själv. Igår var en sådan dag, för några timmars sömn egentligen men jag gick med ett leende på läpparna nästan hela dagen. Idag är vi inne på dag två, med för några timmars sömn. Nu är det inte längre lika lätt att hålla humöret uppe. jag är så jävla trött och mår. skit. Har en sådan stressig dag framför mig och skulle helst av allt bara ligga kvar i sängen, strunta i alla måsten och vakna upp imorgonkväll, pigg, fräsch, utvilad och med ett jävla partyhumör!

Snart ska jag följa med B-friend som ska skriva något på sin kropp, som kommer sitta där hela livet. Hoppas jag överlever när jag kollar på.





Kommentarer
Postat av: martina

meh snygg ellerrr???????

2010-09-28 @ 12:41:22
URL: http://iamiwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0