10.11.03

Idag är det dagen före dagen före dagen. the DAY. dagen vi väntat på i evigheter. Varför hinner inte verkligheten ikapp mig? Om 2 dagar sitter jag på flyget som ska ta mig och min vän till Thailand. men jag har inte förstått det.

De gånger jag åkt iväg för att spendera ungefär 4 dagar borta med mina vänner har jag skrivit en packningslista flera dagar i förväg. NU, har jag inte ens börjat packa, jag har inte växlat pengar. jag har knappt gjort någonting alls. Antagligen för att jag inte förstår att jag åker. Jag längar inte, jag har inte resfeber. Jag bara ÄR. Självklart kommer jag antagligen ha the time of my life. Ingen tvekan om den saken, och nervös det hinner jag säkert bli i bilen påväg upp till Arlanda. Men det är rätt skrämmande att inte känna någonting.

Ikväll var det bestämt att vi skulle köra på en utgång, nu får jag ser ifall jag orkar. innan det ska jag ha packat klart och fixat allting. för imorgon jobbar jag och på fredag morgon beger vi oss. mot varmare breddgrader.






Kommentarer
Postat av: carro

Ni kommer ha så himla kul och det kommer pirra i heeeeeeeeeeeeeeela kroppen när ni ska åka! haha men ni måste va rädda om er ;)

2010-11-03 @ 14:04:16
URL: http://caaaaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa ni kommer ha det hur underbart som helst. Ta vara på varenda minut och njuuuuut söndeeeeeeeeeeer!!!!

2010-11-03 @ 15:09:01
URL: http://heiiiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0