091229

Jag har rensat min garderob, för att få plats med det nya. Nya kläder som man glömt bort att man köpt, dyger fram. Och jag har kastat mer än halva gardroben, det känns till och med bra. Nyår nyår.. Varit så bestämd om att inte köpa någon ny klänning. Varför köpa en ny klänning? att lägga någon energi på att hitta den snyggaste outfiten, de snyggaste skorna.. det har jag lagt åt sidan detta år. Men när man testar sina klänningar och känner sig ful i varenda än. Vafan gör man då. Måste jag springa på stan imorn och köpa en sista minuten klänning. Det kommer bara sluta med att man köper - bara för att! Skit onödigt.. Det sista jag frågar mig själv. Vem är det jag isåfall köper en ny klänning för ? Är det för mig själv, och mitt självförtroende, Är det för att få bekräftelse från vännerna, Eller är det att för att känna sig snygg inför pojkvännen?






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och din pojkvän tycker redan du är snyggaste i världen så skippa det där med klänning och lägg pengar på nåt roligare och mer användbart :) <3

2009-12-29 @ 23:05:46
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAA jag bara dör att jag vill ha sommar nu :D så ska jag kirra bodyn bara så bikinin kan åka på :D

2009-12-30 @ 13:44:18
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: a

fast dä vet ni, det visste hon redan. visst carro!

2009-12-31 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0