En midsommarnattsdröm

Jag minns midsommaren för 2 år sedan.
jag andrea sara alexandra och kim. Andrea och jag
hela natten. Hon i min rosa pokémon tröja.
Fick min säng nerspydd den kvällen också.



Du var så fin den kvällen i din röda klänning
med vita prickar, och dina två långa flätor.
Det gör så ont.


Jag har alltid tänkt midsommar som en mysig dag.
Hade vi det mysigt igår? Ja vet inte..
återigen så försöker jag tro, ochvill tro
att det ska gå bra. att vi Alla ska beté
oss som folk mot varandra. Visa respekt.

Men ska nog inte ha för höga förhoppningar,
Blir bara besviken varje gång.

Har vissa inget samvete alls?!

Men visst var det roligt, Grillning i svärtinge
hos Carro♥. Med en massa kubb på det. Dans.
Alldeles för lite sömn, & en fläskläpp.





Idag ska jag bara mysa med Josefin
framför en film med godis förmodligen.
today's not a good day.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0