Hold on

Har varit hema hos josefin och "tittat på matchen"..
var som vanligt. hon satt och titta på matchen, samt hennes pappa
medans jag satt och kollade igenom inprincip hela skolkatalogen.

Sedan promenera jag hem.  och snart ska jag sätta på en film.

det har börjat att pratas om att ja ska byta tillbaka rum med.
ni vet det där lillalilla? Jag behöver nog ändå inte så här mycket plats.
Det ligger ändå bara kläder överallt.. och ja, de enda problemet
om jag skulle byta är garderoben. för de räcker inte med 1,
men får heller inte plats med fler..

Får se va som händer. Tyckte ju trots allt om det där lilla rummet.
dock många många minnen.. både bra&dåliga.. & som i
nulägen kan va rätt jobbiga.

Nog om det..

 

Hold on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0