3 juni

Väldigt kort skoldag idag för min del. mötte carro nere på stan för att sedan gå upp till annas kontor och ha möte. efter de gick jag och carro till nån park och satte oss ner en stund. för att promenera hem till mig, där hon tog bussen.

Har en massa planer inför sommaren,
hoppas verkligen de går igenom ! får mig att längta något otroligt


och för första gången känner jag att det ska bli riktigt skönt med lov
så jag slipper tänka på hur mycket jag har att göra , i iallafall 2 månader.
sen är vi tillbaks med dubbelt så mycket arbete. men det tar vi då..


nu sitter jag och tittar på gossip girl och målar naglarna i någon gräslig blå färg.
ser förskräckligt ut om jag ska vara ärlig. men tänke matcha med min klänning
på torsdag. Den jag hade tänkt ha blev alldeles för kort när mami sydde upp den
så jag ska ha en annan, som jag tycker om dubbelt så mycket ! wii. brabra.

Bara 1 dag kvar = Sommarlov
Svårt att förstå.



Känns så skönt att ni aldrig mer kan komma med någon kommentar
eller någonsin mer kunna få förstöra mina kvällar. :) Det var ni denna gång.
Men det känns faktiskt helt okej.




My only weakness is you

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuuuuuuuuuuuuuul

2008-06-08 @ 10:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0