2 juni

Denna helg har erbjudit Allt.
Perfekt. bästa vänner-klassen-sol-sprit

I lördags kom Heidi till mig innan jobbet, solade, spelade "fotboll" + lite halft vattenkrig.
Kvällen började med dricka hos mig för att sedan fortsätte hem till malin,
för att sedan gå vidare, vidare,vidare. Kvällen i helhet var rätt förvirrande, men Rolig.

176453-834176453-833



Söndagen började med solning med lillebror + vattenkrig. Sedan spenderades dagen med heidi, var egentligen meningen att vi skulle vara ute och sola. men trötta som vi var blev de mest slappande framför tvn.
 
Idag är jag helt slut.  Gick jag på stan med linnea och sanna förut, Och ja, alla nivet att sanni är den allra jobbigaste personen att gå på stan med ;) Tog verkligen på krafterna så var tvungen att sova en timme förut. hah.

Imorgon hoppas jag på att pappa ringer så jag får åka till honom, saknar min lillebror så mycket så jag skulle kunna gråta. borde egentligen säga att jag saknar min lillasyster med. men kan inte säga så om hon ännu. efter att ha träffat henne 2 gånger. Undra om hon har vuxit ? Det borde hon..



image840

Hey, hey watch me wave Goodbye to yesterday
Nothing left in my way, Hey, hey I've been saved
With sun shining on my face getting me through this day..

I'm so far away. I've been changing but you'll never see me now
I'm so far away. Now I'm blaming you. I'm so far away.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ameeeeeeeeee I looook lika a mongo xD

2008-06-02 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0