Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för de ekar i huvet

Sitter här med rysningar i hela kroppen och lyssnar på Kom änglar
Som spelades flitigt på gitarren första kvällen i halmstad, den bästa kvällen.




Nu har jag suttit här alldels för länge och försökt komma på vad jag ska skriva,
vart jag ska börja..


Jag saknar att ha er omkring mig 24/7
Jag saknar vår sammanhållning
De äckliga toaletterna och de kalla duscharna.
Jag duschade till&med i kall-vatten idag hemma!
Försökte gå ut och sola idag på balkongen med,
men gick in igen efter några minuter. de går inte
att gämföra med alla våra timmar på stranden.
I våra fina röd-randiga brasse-stolar som drog
till sig tusentals getingar, bin, flugor. (dåligt val av färg)
Jag sminkade mig till&med ute idag, såsom alla
gånger utanför tältet. Jag saknar folket, våra mysiskvällar
Jag saknar friheten!


Alla gånger vi sa "det här är underbart","det här är livet!"
OJ vad vi menade det !

Jag vill inte vara hemma,
inte alls.
Sjukt vad ensamt de känns.








Tack för att ni gjorde allt så bra. Tack för att vi åkte.
Inte visste jag att de skulle vara såhär underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0