No one heals me like you

Har legat i sängen från 9-3 och mått som jag förtjänat efter gårdagen..
nu har jag bara suttit och tittat på one tree hill säsong 1.

Funderar på om jag ska gå ut och gå lite snart. men först måste
jag skriva av mig.

Jag trodde allting skulle bli lättare.
och jag kan säga att jag tycker jag har hanterat
det hela otroligt bra under denhär månaden.

ja, jag  vet också att det har bara gått 2 dagar.
så vad vet jag ? Ingenting. men dom här två dagarna.
har påmint mig mer än någon annan dag under
den senaste månaden. och jag är känslig.
så otroligt känslig. sitter tilloch med och
gråter till talang 2008? och jag som förr
satt och grät till varenda avsnitt av oth
och trodde att jag kommit över det .
men nu sitter jag här igen och gråter till
de allra mest onödiga scenerna.


känns som jag har en jävla massa press
över mig hela tiden. men jag får skylla mig
själv som inte tar tag i saker & ting.
men, orken finns inte till. inte motivationen eller.


image753



The sun won't shine since you went away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0