I shall believe


I love this song

min morgon gick åt helvete.
hets till tandläkarn, som jag trodde var vid halv 11.
Kom dit 20 i 11, och trodde jag var sååå försenad.
när de visar sig att jag hade tid vid 11. var så upprörd
och arg på mig själv att jag nästintill grät.

blev inte bättre när jag gick därifrån..
dom hade lagat ett djupt jävla hål. och här snackar vi Djupt!
Gick därifrån med bedövning upp till ÖRAT.
och på de skulle ja till kungsgård för att ha möte.
lyckat. men jag tog mig i kragen ryckte upp mig och
strunta i att jag såg ut som ett missfoster och åkte dit.
han dock inte äta. kunde inte äta! och jag som skippade frukosten..

satt och prata&fika med carro och anna i ca 50 min.
sen åkte vi och hämta upp josse, och åkte till kyrkogården..

Efteråt satte vi oss på sibylla och åt lite glass.
blev kvar där ett tag med carro&josse.


Insåg precis att vi har sovmorgon imorn.
WOW. behövde jag som kommer sitta uppe
med dendär jävla äckliga rapporten ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0