Andrea..

Här går jag runt som en idiot
dagarna går som om allt vore som vanligt..

men det är det inte

Jag kollade på en video som jag har på mobilen,
utan att tänka på något.. de enda som hördes
var dansbandsmusiken i bakgrunden, och skratt..

tänkte inte mer på det
tills jag insåg att det var ditt skratt,
bara ditt
& att det var du som filmade mig
& då kommer frågan..
kommer jag aldrig få höra ditt underbara
skratt igen? få se ditt ansikte skina upp
som en sol. för du var min solstråle
Det var du verkligen.
Du kunde lysa upp de mörkaste rum
din glädje & energi
inget kan mäta sig med det.

Jag får då dåligt samvete
det får jag

Spelar ingen roll vad folk säger.
Hur jag beter mig är Fel

Men kan ni tala om för mig vad jag då ska göra
när jag inte förstått. för hur ska några få ord
göra så att jag ska förstå att en människa
är borta förevigt ?

image718

Vem försöker jag lura?
jag saknar dig så himla mycket.

Kommentarer
Postat av: J

jag saknar henne också :(

2008-04-04 @ 12:54:57
URL: http://josefiinerisson.blogg.se
Postat av: natha

du skriver jätte fint. men hon vet nog att du älskade henne, tänk att hon är på en bättre plats nu.. det är svårt att förlora en vän jag vet..

2008-04-04 @ 20:14:47
Postat av: Nova

Vännen, det är svårt att greppa och förstå. Sorg tar tid och när det är för jobbigt så förtränger man (som du också kallar det Lurar sig själv). Låt sorgen ta sin tid. Kram!

2008-04-06 @ 09:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0