9 april

Var hos jonte igår med alexnadra jimmy & danne
på kvällen när jag ska åka hem, Snöar det ?
var nästan helt inställd på att det gick mot sommartider..
åtminstånde vår.


idag har jag varit hemma hela dagen.
nån dag måste jag väl få vila så jag kan
bli frisk?



Trodde jag inte längre kunde gråta
över allt som hänt


men idag var en av de värsta dagarna..
gick ut & gick i regnet, gick förbi dig..
Det är väl de närmsta dig jag får komma nu?
Tände ett ljus som slockna lika fort igen.

Ibland undrar jag varför jag fortfarande går här,
andas, lever överhuvudtaget
När inte du gör det ?


Kommer ihåg dessa bilder
på den tiden ville du bli modell
Du lånade saras kläder, sminkade dig
så tog hon kort på dig. haha
Du får mig att le.

& ja var så avundsjuk
för du var de finaste jag sett
du ÄR de finaste jag sett..

image726

Titta bara, har ni nånsin sätt någon så vacker människa som Andrea?
Bilderna är tagna för ca 3 år sedan. Hon har då alltid varit lika vacker

image727

Önskar mitt hjärta, ja önskar du vore här, jag önskar du vore här..


Kommentarer
Postat av: nnn

ja, hon var riktigt vacker (:

2008-04-09 @ 19:37:15
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0