5 april

Blev fest i sörping igår med linnea carro heidi sanna



Ja vet att du har rätt
och ja vet att jag är för blind för att se
saken från en annan synvinkel


-------


Såg din annons idag hjärtat

sitter och läser igenom hela
om & om igen, det gör ont

"svårt att se i unga dar
 friska blommor falla,
tungt att mista Du som var glädjen för oss alla"

Var i svärtinge hos min gammelmorfar när jag läste de
ville bara därifrån, var så arg
& på köpet att jag mådde skit
sjukt ont i magen som Alltid när detta har hänt
Varför varför varför? månader har gått och
ingenting har ändrats. men Vad är det .
inte nog med det satt nästintill och somna
Så gick ut & gick, satte mig i solen

Nae bäst att jag slutar

Gårdagen var ändå rätt lyckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0