24 april

Kan inte sluta älska detta väder.
åkte till kungsgård med josefin & träffa alla gullungar :)
vid 3 var minnesstunden för Andrea och det var jobbigare
än väntat. men ja vet att vi klarar det bara vi har varann.
och jag hade ju caroline&josefin brevid mig <3.

Efter det gick vi ner till stan allihop..
Sedan mötte jag upp mina tjejer igen,
carro linnea alle heidi emma så gick
vi och satte oss i vasaparken med
en massa mat & fika :)

 


 när jag kom hem insåg jag att ja
hade glömt nycklarna hemma
och varkissnödig som ett as
så fick springa in till grannarna och
låna toaletten. efter de gick ja släpa
en Låst cykel till baksidan
för att klättra upp på den och stå där
i ca 10 minuter. tills jag våga röra mig
och fick häva mig upp för balkongen
trodde ärligt talat att jag skulle ramla
ner igen fyihelvete det var bland de
svåraste jag vart med om.
Den där balkongen sitter verkligen högre
upp än man tror !



imorgon imorgon.. :/
känner mig stressad på något vis'
vet inte varför .

Tur att jag har er allihopa .


Kommentarer
Postat av: natta

haha jag hade med glömt nycklarna en gång och ställde mig på veranda ''väggen'' för att klättra upp på taket upp till mittfönster.. men jag stod där jättelänge för att få mod att klättra uppxd fast sen kom pappa:P

2008-04-25 @ 16:04:47
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0