23 april

Hade sovmorgon, började direkt med idrott då det var stavgång runt strömmen
Det tyckte jag om!

När jag kom hem slumra ja till en stund tills Jonte & ante kom hit.
skulle till sibylla och köpa glass men bara såg hur fullt det var så vi vände igen
Fick gå till konsum och köpa en vanlig gammal glass istället. gick och satte oss
i gräset och bara steeekte ;)

Har lite dåligt samvete för jag sitter inne nu.
men min lillebror har fått för sig att slinga håret
så jag ska sno lite färg sen :)

imorgon, torsdag.. är det kort dag, sedan blir det minnesstund
på kungsgård klockan 4. På fredag begraving. Hur ska det gå?
Lördag ska vi ut till krokek förmodligen och det är något jag nästan längtar till :)

Hoppas också på att vädret håller i sig.
Det får än att må bättre på något vis.

image741

Hur mycket vill jag inte ha det håret tillbaka?


'Cause all that they are
Is broken inside
But they'll never know
They'll never know

Kommentarer
Postat av: n

vi kommer kanske ses på lördag :D
ha en bra dag!

2008-04-24 @ 08:05:12
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0