2 april

Bara väntar på att jag ska bli sjuk.. på riktigt
bryter säkert ut lägligt till helgen, skulle inte förvåna mig

Skulle överraska med att träna idag tillsammans
med skogh men passet vi bestämt oss för att köra
var fullt så ja, hade även bestämt stan med carro&alle
men blev istället maxi med mamma&bror.

Har färgat håret med
men inte tagit mig tiden till att orka kolla hur det ser ut.

Jag funderar starkt på att gå och lägga mig
när som helst. börjar tidigt imorgon.

Varför ens sitta här och skriva detta meningslösa inlägg
om min meningslösa dag?

när jag ändå är igång kan jag bjuda på denna meningslösabild,
heidi tog med sig rester utav en pizza hem till mig. vad tänker hon med?
Förövrigt var de under augustifesten, ensam hemma, Alla tjejer hos mig
Jag mådde prima !

image713





Det gör ont,
SÅ ont.


Varför känns de som om
det ända jag behövde
försvann ifrån mig

Glädjespridare?

Kommentarer
Postat av: Heidi

HAHAH ;D

2008-04-03 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0