15 april

Vart ska jag börja... begravning.
Började med aggritioner, visste inte riktigt hur jag skulle hantera det hela.
har ju aldrig varit med om något sånt här förr. kunde aldrig ens föreställa
mig att jag skulle det heller. När dom satte igång låten "no one" och det
var dags att gå fram till kistan för ett "sista farväl" brast allt.
jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Mina ben ville inte
bära mig så pass bra som jag ville att de skulle.

Efteråt gick vi och fika en hel hög, jag josse carro + våra föräldrar
prästen anna & mina tjejer. var en lättnad och helmys.
träffa på min älskling Linn med.

senare gick jag på stan lite med josefin för att sedan gå till
vasaparken och mysa med mina tjejer plus en mångamånga mer.
kvällen avslutas hos Martin där grabbarna satt och drack en del.

Nu är jag hemma, fast jag egentligen inte vill. Känns för jobbigt.
Alla bilder kommer upp imorgon då min kamera inte har nåt batteri nu.



image744
Min solstråle. det vackraste jag vet. min ängel. jag älskar dig. jag saknar dig.
jag behöver dig. ditt leende. kom tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0