my birthday :)

oh underbar dag med vänner familj grannar & släkt
och jag hade kul denhär gången tillskilnad ifrån förra då festen gick över styr något så OTROLIGT. kom mer folk än förväntat men det var lugnt endå (: måste tillägga att josse nog drack för mycket, däckade innan folket enns gått hem så ja.. fick sova på min brors bäddsoffa HÅRD SOM FAN hade ont i hela benen när ja vaknde för att ja sov så otroligt lite / dåligt. gick upp klockan 9 imorse dont know why.. josse jag heidi åt frukost och lala josse somna jag satt vid datan heidi åkte hem. nu har ja duschat väntar på mat och vid 4 ska jag hem till sara :)<3

& tack så mycket för alla paket
garva ihjäl mig,

ni är bäst!

image375

dom första som kom,
blev sedan flera..

image376

Kommentarer
Postat av: threes`

Åhh vad kuul =D=D

2007-09-03 @ 17:11:15
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0