ge mig en kyss innan du går, att bygga en dröm på

nu har ja kommit på efter mycket om & men att mitt nya favoritprogram går på onsdagar klockan 20. yej!
eller.. jag tror att det är mitt nya favvoprogram iallafall, har bara  sätt 1 avsnitt än så länge..



lyssnar på h hellström & kent, intressant?
ska fixa naglarna,duscha, sova


men först ska ja ringa till Ida och se om hon är hemma (:


& om allt går i sin väg så är det birka paradise den 4 nov
som gäller för alla mina underbaringar
favvobåt,favvobrudar.. kan inte bli bättre

image418

Kommentarer
Postat av: Anonym

den båten har jag åkt med riktig party båt :D

2007-10-01 @ 21:25:42
Postat av: malin

yes it is ^^

2007-10-01 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0