6 november

Idag hade vi kunskapsredovisning som det kallas, som ett prov.. & det är skitsvårt när man måste tänka helahela tiden och sätta sig in i andras situationer och förklara varför det är som det är osv.. hade också muntligt, fick 5 påståenden som vi skulle diskutera kring, "kärnfamiljen är alltid den bästa familjen" berörde & jag, känslig som jag är ... började gråta. Pinsamt, ja! gud måste skärpa mig.

Efter skolan åkte jag ner till stan och träffa caroline linnea & sanna (: sen blev det sooola
somnade, skönt! vaknade utav en ryckning i armen, haha.



Imorgon ska jag hem till heidi, längesen jag träffade henne, :)


image486
Snyggaste dansen ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0